24 de septiembre de 2011

Desterro. Luar na Lubre





Corre, voa o paxariño
levalle o meu corazón
pendorado no biquiño
dille que eu seu fillo son.

Corre, voa o paxariño
levalle o meu corazón
pendorado no biquiño
dille que eu seu fillo son.

Dille que eu quero volver
e de novo nas túas rías
nalgun espello me ver
quero outear as campiñas
arrencender teus airiños
antes que poida morrer.

Corre, voa o paxariño
levalle o meu corazón
pendorado no biquiño
dille que eu seu fillo son.

Dille que eu quero voltar
e de novo nas tuas rías
as maus e ialma a lavar
quero voltar branca flor
que neste desterro maldito
estou morrendo de amor.

Corre, voa o paxariño
levalle o meu corazón
pendorado no biquiño
dille que eu seu fillo son
dille que eu seu fillo son
dille que eu seu fillo son
Publicar un comentario
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...